Raporty roczne i końcowe
Raporty z programu „Rozwój Czasopism Naukowych” należy złożyć za pośrednictwem systemu OSF, poniżej znajdą Państwo najważniejsze informacje:
- Po przygotowywaniu raportu należy przesłać go do p. Małgorzaty Kucharskiej (e-mail: malgorzata.kucharska@ug.edu.pl), która zweryfikuje poprawność wprowadzonych danych pod kątem księgowym.
- Jeśli raport nie będzie wymagał poprawek, należy wygenerować część A raportu (w zakładce „elektroniczna wysyłka” i przesłać do Biura Nauki (e-mail: dagmara.wojcik-fudalewska@ug.edu.pl).
- W zakładce „osoby przygotowujące raport” należy załączyć pełnomocnictwo dla Pana Prorektora prof. dr hab. Laskowskiego, które udostępnia Biuro Nauki.
- Po otrzymaniu podpisu Pana Prorektora należy załączyć dokument w systemie OSF oraz przesłać raport do Ministerstwa.
- Po złożeniu raportu w formie elektronicznej, należy przesłać do Biura Nauki papierową wersję raportu z podpisem Redaktora naczelnego na pierwszej stronie.
- Raportu rocznego nie składa się za ostatni rok realizacji projektu, należy złożyć tylko raport końcowy.
Termin składania raportów:
Raporty roczne: 31 marzec każdego roku
Raporty końcowe należy złożyć w ciągu 60 dni od dnia zakończenia realizacji projektu.
Instrukcje dostępne na portalu OSF:
Gdzie znajdę raporty/umowy? – Obsługa Strumieni Finansowania (opi.org.pl)
Jak rozliczyć projekt – tworzenie raportów w OSF – Obsługa Strumieni Finansowania (opi.org.pl)
Kontakt:
Biuro Nauki
dr Dagmara Wójcik-Fudalewska
e-mail: dagmara.wojcik-fudalewska@ug.edu.pl
tel. 58 523 31 68