Dział Płac

KOMUNIKATY DZIAŁU PŁAC

Godziny pracy Działu Płac:

Poniedziałek - Wtorek :  7.00 - 15.00

Środa - nieczynne (dzień prac wewnętrznych)

Czwartek - Piątek :  7.00 - 15.00

 

Oświadczenia związane z Nowym Ładem:

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: czwartek, 17. Grudzień 2020 - 09:45; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 2. Styczeń 2023 - 11:25; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka

PRACOWNICZE PLANY KAPITAŁOWE (PPK)

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: poniedziałek, 11. Styczeń 2021 - 18:35; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 2. Styczeń 2023 - 11:26; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka

DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO PRZYSTĄPIENIA DO GRUPOWEGO UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE I OPIEKI MEDYCZNEJ

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 29. Maj 2018 - 10:25; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka Ostatnia zmiana: piątek, 4. Lipiec 2025 - 07:27; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka

INNE DOKUMENTY DZIAŁU PŁAC

Regulamin wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego 

Zarządzenie nr 108/R/23 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 2 października 2023 roku w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego

Zarządzenie nr 107/R/22 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 26 września 2022 roku w sprawie zmiany Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Gdańskiego

 

Zarządzenie nr 38/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 7 kwietnia 2020 roku w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie Gdańskim

zostało zmienione przez

Zarządzenie nr 90/R/23 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 3 lipca 2023 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie...

Zarządzenie nr 122/R/22 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 7 października 2022 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie...

Zarządzenie nr 66/R/22 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 10 maja 2022 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie Gdańskim

Zarządzenie nr 188/R/21 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 30 grudnia 2021 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie Gdańskim

Zarządzenie nr 172/R/21 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 3 grudnia 2021 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie Gdańskim

Zarządzenie nr 150/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 22 grudnia 2020 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie Gdańskim

Zarządzenie nr 85/R/20 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 20 sierpnia 2020 roku zmieniające zarządzenie nr 38/R/20 Rektora UG w sprawie wzorów wniosków i formularzy związanych z przyznawaniem i wypłatą wynagrodzeń w Uniwersytecie Gdańskim

 

Wzory wniosków do Zarządzenia nr 90/R/23 Rektora Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 3 lipca 2023 roku

  1. Wzór wniosku o przyznanie wynagrodzenia specjalnego (dodatku) - załącznik nr 1 do zarządzenia
  2. Wzór wniosku o przyznanie dodatku zadaniowego - załącznik nr 2 do zarządzenia
  3. Wzór wniosku o cofnięcie dodatku zadaniowego - załącznik nr 2a do zarządzenia
  4. Lista wypłaty dodatkowego wynagrodzenia za udział w komisji habilitacyjnej - załącznik nr 3 
  5. Lista wypłaty dodatkowego wynagrodzenia za postępowanie w przewodzie doktorskim -załącznik nr 4 
  6. Lista wypłaty dodatkowego wynagrodzenia za recenzje w przewodach o nadanie stopnia / tytułu naukowego - załącznik nr 5 
  7. Wzór wniosku o wypłatę dodatkowego wynagrodzenia za realizację praktyk studenckich - załącznik nr 6 do rozporządzenia
  8. Wzór wniosku o wypłatę dodatkowego wynagrodzenia za udział w pracach komisji rekrutacyjnej - załącznik nr 7 do rozporządzenia
  9. Wzór formularza listy wypłat za godziny ponadwymiarowe nauczycieli akademickich - załącznik nr 8 do zarządzenia
  10. Wniosek o przyznanie dodatku za pracę wykonywaną w warunkach szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych - załącznik nr 9 
  11. Wniosek o cofnięcie dodatku za pracę wykonywaną w warunkach szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych - załącznik nr 9a 
  12. Wzór wniosku premiowego dla pracownika niebędącego nauczycielem akademicki- załącznik nr 10 do zarządzenia
  13. Wzór wniosku o pozbawienie pracownika premii regulaminowej - załącznik nr 10 a do zarządzenia
  14. Wzór wniosku o przyznanie dodatku publikacyjnego - załącznik nr 14 do  zarządzenia 
  15. Wzór wniosku o przyznanie dodatku za zajęcia wyrównawcze - załącznik nr 15 do  zarządzenia 
  16. Wzór wniosku o dodatek motywacyjny w ramach programu premia na horyzoncie UG - załącznik nr 16 do  zarządzenia 

 

Zasady przyznawania premii pracownikom niebędącym nauczycielami akademickimi - załącznik nr 17 do Regulaminu Wynagradzania UG

 

Inne dokumenty Działu Płac

      1) Oświadczenie pracownika dotyczące kwoty zmniejszającej podatek

      2) Wnioski do zasiłku opiekuńczego:            

Załącznik Rozmiar
Z-15A-do wypełnienia i wydruku 411.42 KB
Z-15B-do wypełnienia i wydruku 384.73 KB
Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 23. Maj 2018 - 10:21; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka Ostatnia zmiana: wtorek, 21. Styczeń 2025 - 11:53; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka

DOKUMENTY - ZATRUDNIENIE PRACOWNIKA

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 23. Maj 2018 - 10:15; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 2. Styczeń 2023 - 08:54; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka

PRACOWNICY DZIAŁU PŁAC

p.o. Kierownika

mgr inż. Agnieszka Matys 
telefon: +48 58 523 24 54
e-mail: agnieszka.matys@ug.edu.pl

p.o. Zastępcy Kierownika

• inż. Joanna Wawrzynowska
telefon: +48 58 523 24 06
e-mail: joanna.wawrzynowska@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Biologii

ADMINISTRACJA: Zastępca Kanclerza ds. Administracji, Zastępca Kanclerza ds. Inwestycji i Remontów, Zastępca Kanclerza ds. HR, Kwestor-Główny Księgowy, Zastępca Kwestora ds. Finansów, Zastępca Kwestora ds. Rachunkowości, Zastępca Kwestora ds. Projektów, Dział Finansowy, Dział Rachunkowości Finansowej, Dział Obsługi Finansowej Projektów, Biuro Kanclerza, Sekcja Rozliczeń, Biuro Rektora, Rzecznik Prasowy, Biuro Prawne, Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej, Inspektorat Ochrony Danych Osobowych, Biuro Bezpieczeństwa i Oceny Ryzyka, Biuro Współpracy i Umiędzynarodowienia, Biuro Projektu European University of the Seas- SEA-EU, Centrum Komunikacji i Promocji, Centrum Produkcji Filmowej i Dokumentalnej, Biuro Wsparcia Przygotowania Projektów - Inkubator Projektów, Biuro Monitoringu Projektów, Dział Płac, Dział Kadr 

Główny Specjalista

mgr Dorota Trybała
telefon: +48 58 523 31 03
e-mail: dorota.trybala@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Chemii

ADMINISTRACJA: Wydział Biologii, Wydział Oceanografii i Geografii

OBSŁUGAZespół Obiektów Budynku Oceanografii i Geografii, Zespół Obiektów Hel, Zespół Obiektów Budynku Biotechnologii, Zespół Obiektów Gdańsk-Kładki 

Pracownicy

mgr Danuta Aleksandrowicz
telefon: +48 58 523 31 03
e-mail: danuta.aleksandrowicz@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Ekonomiczny, Wydział Filologiczny: Instytut Anglistyki i Amerykanistyki, Instytut Filologii Germańskiej, Instytut Filologii Romańskiej, Instytut Rusycystyki i Studiów Wschodnich-Pracownia Sinologii

ADMINISTRACJA: Rektorat: Biuro Kształcenia, Biuro Karier, Biuro Jakości Kształcenia, Centrum Kursów i Szkoleń, Biuro Rekrutacji, Biuro Osób z Niepełnosprawnością, Biuro Nauki, Biuro Wsparcia Realizacji Projektów, Stanowisko Koordynatora systemu POL-on

OBSŁUGA: Wydział Chemii

Małgorzata Bocian
telefon: +48 58 523 25 52
e-mail: malgorzata.bocian@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Prawa i Administracji, Instytut Historii

ADMINISTRACJA: Biblioteka Sopot, Biblioteka Główna

• Anna Grabowska
telefon: +48 58 523 24 71
e-mail: anna.grabowska@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: WNS: Instytut Psychologii, Instytut Politologii, Instytut Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej;  Wydział Filologiczny: Instytut Lingwistyki Stosowanej

ADMINISTRACJA: Wydział Ekonomiczny: pracownicy techniczni; Biblioteka, Wydział Chemii, Międzynarodowe Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowym

OBSŁUGA: Wydział Biologii, DS-4, Administracja Budynków Wydziału Filologicznego i Wydziału Historycznego

• Izabela Pilewska
telefon: +48 58 523 25 52
e-mail: izabela.pilewska@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Nauk Społecznych: Instytut Pedagogiki, Wydział Oceanografii i Geografii, Hel 

ADMINISTRACJA: Rektorat (Centrum Transferu i Technologii, Dziekanat WNS), Wydział Nauk Społecznych (Instytut Psychologii, Instytut Pedagogiki, Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, Instytut Politologii)

OBSŁUGA: Hotel Asystencki nr 1, Hotel Asystencki nr 2, DS-5, DS-7, DS-10, DS-11

Joanna Sprawka
telefon: +48 58 523 25 52
e-mail: joanna.sprawka@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki (Instytut Matematyki i Informatyki), Wydział Nauk Społecznych: Instytut Psychologii, Instytut Politologii

ADMINISTRACJA: Rektorat (Dział Płac, Centrum Informatyczne, BHP, Sekcja Spraw Socjalnych, Biuro Organizacji, Radio MORS, Archiwum, ACK, Centrum Polityki Zakupowej, Dział Inwestycji i Remontów, Sekcja ds. Ubezpieczeń, Centrum Eksploatacji Nieruchomości, Dział Techniczny Utrzymania Nieruchomości, Samodzielne Stanowisko ds. Infrastruktury, Samodzielne Stanowisko ds. Przedsięwzięć Innowacyjnych)

OBSŁUGA: Zespół Obiektów WNS, Zespół Obiektów Wydziału Biologii, Administracja Budynku Kampusu Kaszubskiego, Biuro Armatora z jednostką R/V Oceanograf, Wydział Matematyki, Zespół Obiektów Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki

• Monika Szuman
telefon: +48 58 523 24 06
e-mail: monika.szuman@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Zarządzania, Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki (Instytut Fizyki), Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed

ADMINISTRACJA: Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki, Wydział Biotechnologii

OBSŁUGA: Wydział Ekonomiczny, Dział Transportu.

mgr Eliza Władecka
telefon: +48 58 523 24 71
e-mail: eliza.wladecka@ug.edu.pl

NAUCZYCIELE: Wydział Filologiczny: Zakład Języka Polskiego; Zakład Polonistyki Stosowanej; Zakład Historii Literatury Polskiej; Zakład Dramatu, Teatru i Widowisk; Zakład Kulturoznawstwa; Zakład Filmu i Mediów; Instytut Skandynawistyki i Fennistyki; Zakład Rosjoznawstwa, Literatury i Kultury Rosyjskiej; Zakład Języka Rosyjskiego i Przekładoznawstwa; Zakład Pragmatyki, Komunikacji i Dydaktyki Języka Rosyjskiego; Zakład Slawistyki i Studiów Bałkańskich, Instytut Logopedii; Zakład Teorii Literatury i Krytyki Artystycznej; Międzynarodowe Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi

ADMINISTRACJA: Wydział Filologiczny, Wydział Historyczny, Borucino, DS-y, Biuro Stypendialne, Administracja Budynków Wydziału Filologicznego i Wydziału Historycznego

OBSŁUGA: Straż Uniwersytecka Biblioteki Głównej i Budynku Administracyjnego 

 

Sekcja Umów Cywilnoprawnych:

Kierownik sekcji

telefon: +48 58 523 24 52
e-mail:maria.dyszczynska@ug.edu.pl

Pracownicy

mgr Beata Andryjenko-Jeruzal
telefon: +48 58 523 24 52
e-mail: beata.andryjenko-jeruzal@ug.edu.pl

mgr Katarzyna Ciećko
telefon: +48 58 523 24 52
e-mail: katarzyna.ciecko@ug.edu.pl

Magda Pająk
telefon: +48 58 523 24 52
e-mail: magda.pajak@ug.edu.pl

mgr Anna Szemplińska
telefon: +48 58 523 24 52
e-mail: anna.szemplinska@ug.edu.pl

Monika Warsińska
telefon: +48 58 523 24 52
e-mail: monika.warsinska@ug.edu.pl

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 11. Marzec 2014 - 09:47; osoba wprowadzająca: Importer Automatyczny Ostatnia zmiana: wtorek, 12. Sierpień 2025 - 13:08; osoba wprowadzająca: Maria Dyszczyńska

.

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: piątek, 27. Marzec 2020 - 07:37; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka Ostatnia zmiana: poniedziałek, 2. Styczeń 2023 - 08:32; osoba wprowadzająca: Eliza Władecka