Dział Administrowania Budynkami:
1. Nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie.
2. Nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach.
3. Kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni.
4. Nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów.
5. Współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań.
6. nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni.
7. Działowi Obiektów Dydaktycznych podlegają Administracje Budynków, które:
- organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych,
- organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie,
- utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni,
- zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków,
- dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
- dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego,
- współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
- dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach,
- współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne,
- współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu,
- przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów,
- odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach,
- współpracują z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze,
- współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych,
- o) wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.
Wszelkie pytania związane z zakresem działalności Działu prosimy kierować do administracji odpowiednich obiektów:
Wykaz Obiektów Dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego - kontakt