Główne zadania Działu Administrowania Budynkami

Dział Administrowania Budynkami:

1. Nadzoruje utrzymanie budynków i pomieszczeń UG w należytym stanie.

2. Nadzoruje racjonalną eksploatację i gospodarkę składnikami majątkowymi, sprzętem oraz materiałami w administrowanych obiektach.

3. Kontroluje prawidłowość pobierania i rozliczania środków pieniężnych przez uprawnionych pracowników, zgodnie z Zasadami Gospodarki Kasowej obowiązującymi w Uczelni.

4. Nadzoruje terminowe zgłaszanie potrzeb remontowych administrowanych obiektów.

5. Współpracuje z dziekanami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie wykonywanych zadań.

6. nadzoruje prace i wskazuje zadania w zakresie obowiązków koordynatora ds. terenów zieleni.

7. Działowi Obiektów Dydaktycznych podlegają Administracje Budynków, które:

  • organizują, kontrolują i koordynują pracę podległych pracowników w zakresie sprzątania, prac konserwatorskich oraz utrzymania w czystości i porządku terenów zewnętrznych,
  • organizują, kontrolują i koordynują prace związane z wykonywaniem remontów we własnym zakresie,
  • utrzymują w należytym stanie czystości administrowane budynki i pomieszczenia Uczelni,
  • zapewniają ochronę powierzonego mienia i składników wyposażenia budynków,
  • dbają o aktualizację treści instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
  • dokonują bieżących wymaganych przepisami prawa wpisów w Książce Obiektu Budowlanego,
  • współpracują z użytkownikami budynków w zakresie dostosowania pomieszczeń do celów działalności jednostek organizacyjnych Uniwersytetu,
  • dbają o zapewnienie właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń w administrowanych budynkach,
  • współpracują przy zawieraniu umów krótkoterminowych dotyczących wynajmów pomieszczeń i powierzchni, nadzorują przestrzeganie warunków zawartych umów oraz wszelkie bezumowne akcje promocyjne i informacyjne,
  • współpracują z najemcami UG w zakresie min. zgłaszania uwag merytorycznych do projektów umów najmu długoterminowych zawieranych z potencjalnymi najemcami oraz koordynują współpracę z kontrahentami po ich podpisaniu,
  • przygotowują w porozumieniu z dziekanem propozycje do rocznego planu remontów,
  • odpowiadają za stan techniczny oraz porządek i bezpieczeństwo terenów przy obiektach,
  • współpracują z Biurem Bezpieczeństwa Pracy i Ochrony Zdrowia w zakresie wyposażania budynków w sprawny sprzęt ochrony przeciwpożarowej, instrukcje alarmowe oraz pożarnicze tablice informacyjno-ostrzegawcze,
  • współpracują z innymi jednostkami w zakresie zapewnienia właściwego stanu technicznego instalacji i urządzeń energetycznych, gazowych, odgromowych, wentylacyjnych, hydrantowych i alarmowych,
  • o) wprowadzają do panelu Nieruchomości dane dotyczące podległych budynków zgodnie z dokumentacją techniczną budynków.

 

Wszelkie pytania związane z zakresem działalności Działu prosimy kierować do administracji odpowiednich obiektów:

Wykaz Obiektów Dydaktycznych Uniwersytetu Gdańskiego - kontakt

 

 

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: środa, 15. Marzec 2023 - 12:57; osoba wprowadzająca: Michał Narloch Ostatnia zmiana: czwartek, 7. Listopad 2024 - 12:19; osoba wprowadzająca: Jan Wróbel