Od 19 lutego 2025 r. będzie można składać wnioski przez system eUczelnia w sposób ciągły.
Wnioski o zakwaterowanie w domach studenckich Uniwersytetu Gdańskiego w okresie letnim, będą przyjmowane poprzez system eUczelnia w terminie 15 maja - 10 czerwca br. Osoby uprawnione do złożenia wniosku zgodnie z Regulaminem przyznawania miejsc i kwaterowania UG, które nie mogą złożyć wniosku w formie elektronicznej, mogą złożyć wniosek w formie papierowej w Dziale Domów Studenckich i Hoteli Asystenckich UG (DS4, pokój nr 30).
Terminy składania wniosków i przyznawania miejsc w domach studenckich UG na rok akademicki 2025/2026
I termin: dla studentów I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich (z wyłączeniem pierwszego roku)
Termin składania wniosków: od 7.07-18.07.2025 r.
Termin rozpatrywania wniosków do 28.07.2025 r.
II termin: dla studentów I roku, dla których rekrutacja zakończyła się w lipcu i sierpniu
Termin składania wniosków od 25.07-8.08.2025 r.
Termin rozpatrywania wniosków do 18.08.2025 r.
III termin: dla studentów I roku II stopnia, dla których rekrutacja zakończyła się we wrześniu
Termin składania wniosków od 12.09-25.09.2025 r.
Termin rozpatrywania wniosków do 29.09.2025 r.
IV termin: dla studentów, którzy nie złożyli wniosku w stosownym terminie, studentów przyjętych z dodatkowej rekrutacji oraz studentów, którzy otrzymali
odmowę przydziału miejsca
Termin składania wniosków od 1.10-5.10.2025 r.
Termin rozpatrywania wniosków do 10.10.2025 r.